O Nas

O nas
Kształt logo

Firma Sell-Glass powstała w 2004 roku, aby w krótkim czasie dołączyć do najważniejszych i największych na polskim rynku przedsiębiorstw zajmujących się obróbką szkła i luster na dużą skalę.

16
Lat doświadczeń

Świadczymy usługi w zakresie rozkroju szkła, szlifowania i polerowania, wiercenia, malowania oraz hartowania szkła. Jako jedyni w Polsce wykonujemy nadruki awangardową technologią cyfrowego druku ceramicznego w kolorze, która stanowi szybszą, trwalszą i tańszą alternatywę dla przestarzałej już techniki sitodruku.

Produkcja

360 tys.

obrabianych formatek miesięcznie

360 tys.

metrów bieżących szlifu miesięcznie

200 tys.

wierconych otworów miesięcznie

300 tys.

m2 hartu miesięcznie
Setki zadowolonych klientów
Zdjęcie
Nasza firma

Nasze doświadczenie sięga 2004 roku.

Dzięki nowoczesnemu parkowi maszynowemu, na który składają się m.in. zaawansowane urządzenia takich firm, jak Lisec, Besana, Bavelloni, Cefla, Teknokilns i Dip-Tech, mamy niemal nieograniczone możliwości realizacji najbardziej nawet skomplikowanych zamówień.

Wierząc, że jednym z fundamentów rozwoju jest stawianie czoła wyzwaniom, chętnie podejmujemy się realizacji projektów, które dla konkurencyjnych firm okazały się zbyt trudne. Kładziemy duży nacisk na poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i usprawnianie procesów produkcyjnych, dzięki czemu możemy nieustannie poszerzać naszą ofertę i zapewniać naszym klientom obsługę i produkty na światowym poziomie.

Zdjęcie
Nasz zespół

Poznaj naszych specjalistów

Katarzyna Fiodorowicz
Katarzyna Fiodorowicz
Kierownik sprzedaży
Krystian Rakowski
Krystian Rakowski
Młodszy specjalista ds. sprzedaży
Dariusz Kolesowski
Dariusz Kolesowski
Specjalista ds. jakości
Lucjan Kotlicki
Lucjan Kotlicki
Kierownik produkcji
Wojciech Doroś
Wojciech Doroś
Kierownik zmiany
Adam Wróbel
Adam Wróbel
Kierownik zmiany
Wojciech Marchewicz
Wojciech Marchewicz
Planista produkcji
Adam Drewczyński
Adam Drewczyński
Technolog
Dominik Koziarski
Dominik Koziarski
Technolog
Nina Pokrzywińska
Nina Pokrzywińska
Sekretarka
Daria Langowska
Daria Langowska
Księgowa
Izabela Krogulec
Izabela Krogulec
Pracownik administracyjno-biurowy
Elżbieta Pytlarczyk-Nowak
Elżbieta Pytlarczyk-Nowak
Specjalista ds. kadr i płac
Zdjęcie
faq

Najczęściej zadawane pytania

Reklamacje należy zgłaszać telefonicznie do opiekuna handlowego lub bezpośrednio do działu jakości  (tel.:  500 718 038).
Po połączeniu zostaną Państwo odpowiednio przekierowani w kwestii dalszego postępowania.

Wyróżniamy reklamacje ze względu na charakter zgłoszenia:

1. Reklamacje wynikające z fizycznego uszkodzenia dostarczanego towaru (stłuczki).

2. Reklamacje wynikające z obniżonej jakości dostarczanego towaru.

 

Jeśli podczas kontroli dostawy zauważą Państwo stłuczkę, należy niezwłocznie sprawdzić jej skalę (ile towaru uległo uszkodzeniu), opatrzyć zdarzenie dokumentacją zdjęciową i wypełnić protokół szkody, który musi podpisać kierowca dostarczający towar. Protokół taki dołączony jest zawsze do dokumentów zakupu.

 

Jeśli reklamacja wynika z obniżonej jakości towaru, należy podać dokładną ilość wadliwego szkła, wykonać dokumentację zdjęciową wad oraz zgłosić problem najpierw telefonicznie do opiekuna handlowego lub bezpośrednio do działu reklamacji hurtowych (Tel.: 500 718 038). Następnie drogą mailową do opiekuna handlowego, lub bezpośrednio do działu jakości (d.kolesowski@sell-glass.pl).

 

Niezależnie od charakteru reklamacji, należy dostarczyć zdjęcia, opis problemu, określić oczekiwanie odnośnie rozwiązania problemu. Nie należy utylizować reklamowanego szkła do momentu pozwolenia ze strony dostawcy.

 

Każdorazowo, w przypadku jakichkolwiek pytań, lub wątpliwości, opiekuni handlowi oraz dział reklamacji pozostają do Państwa dyspozycji.

Po uzyskaniu odpowiednich materiałów (zdjęcia, opis zdarzenia, sformułowane roszczenie, ewentualne próbki szkła z defektami oraz potwierdzenie dostępności do reklamowanego towaru), dział jakości przystępuje do dalszej procedury. Na tym etapie prosimy mieć na uwadze, że dostawca surowca zastrzega sobie prawo wizyty jakościowej lub odbioru wadliwego towaru celem potwierdzenia problemów.

Zostaną Państwo każdorazowo poinformowani o zakończeniu trwania procedury oraz jej wyniku.

Wszelkie wady w szkle określone przez europejską normę PN – EN – 572 są zasadne.

Reklamacja weryfikowana jest wewnętrznie, jeśli wynika z fizycznego uszkodzenia podczas dostawy. Procedura taka trwa do 30 dni roboczych od zgłoszenia.

Natomiast w przypadku reklamacji wynikających z obniżonej jakości, dochodzimy roszczeń od naszych dostawców surowca i reklamacje takie rozpatrywane są z uwzględnieniem ilości oraz niezgodności wad z normami. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć dokładnie czasu trwania takich wniosków, jednak dokładamy starań, aby nie trwały więcej, niż 3 miesiące.